Saturday, February 28, 2015

Ok . this week aq memang sedang mengalami fenomena emosi yg xstabil tahap dewa lah . Huh aq un dh konfius nak wt cena ni . Rasa nak marah org ja , sensitif aq ni membuak2 sgt , pastu xleh tgk org yg rpt ngn aku ni rpt pulak dgn org lain . haishhh .. kdg2 aq trfikir adakah ini satu fasa aku sedang mengalami tumbesaran ? eheh . hmmm .. 

Xtau lah nak kata cena . Tapi tula aq kna ingat jugak hati ini milik Allah , so mnxlah & berdoalah bnyk2 kt Allah moga diberi ketenangn . Moga aku juga mudah nak bersngka baik kt org .

satu bnda g aku xtau lah cena nak kata , but kdg2 pyh jugak nak bkrjsama ngn org yg kita rsa awkward ni . Aku xtau lah dy perasan ke x . Tp aq xtau lah cena kitorang nak berbincang nnti . Dhlah bila kdg2 dy ckp satu prktaan un aq boleh terasa ja . Aku dh rsa makin berumur ni tahap sensitif aku ni makin meningkat lah . hahaha .. ni baru masuk usia 20 -an .. xmnjangkau usia yg lebih lg ni . Tu lahh kdg2 aq ni pyh jugak nak handle msalah emotional dlmn aku ni . adehhhh .. complicated sgtlah aq ni .



No comments: