Tuesday, February 10, 2015

Konfiusm

Tadi ni tetiba ada sorang ni tanya aku nak masuk debat arab x ??? .. Hmm . I don't know what to say . Seriously aku rasa mcm xnak msuk dah . Cukup dah setakat 2 kali tu ja . Best , mencabar , kena bangkang bagai suma dh rasa . Tapi yg buat aku tawar hati ni bila ahli dlm group . Ntohlah tetiba aku rasa mcm dh xngam ngn seseorang dalam group debat tu . Xtau kenapaaa T.T .. Xbest btol lah mcm ni . Kenapalah aku ada perasaan ceni ??? .. Xpatut lahh .. Kang nanti kalau aku masuk debat nak bincang2 bagai xdak feel pulak . Hmm . Aku kalau boleh mcm nak mengelak ja drpd seseorang T.T .

Seres aku xdak feel weyh nak masuk debat . Tadi dy mnx aku tlong carikan . Aku xdak semngat weyh . Dulu boleh lah aku rsa semngat tp taun mmg aku xtarget pon nak masuk .


Tlonglah ya Allah bg aku petunjuk nak masuk ke x ni ?? .. Hambamu ini telah buntu sangat2 ni .. Tunjukkanlah aku jalan yg terbaik ya Allah . Permudahkanlah urusan aku Ya Allah T.T ..

No comments: